ДРОГОБИЦЬКИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ м. Дрогобич, вул. Раневицька 12 (03244) 3-52-06 monudmt@ukr.net

Майбутня еліта виходить на міжнародний рівень

12 – 14 листопада 2018 року проходив Міжнародний молодіжний конкурс бізнес – ідей і проектів «StartUp-проект» у місті Єреван (Вірменія). Мета конкурсу – розвиток підприємницької ініціативи та креативного мислення,  навичок бізнес – моделювання та бізнес – планування, а також перевірка бізнес ідей на реалістичність.

До участі в конкурсі була залучена команда Дрогобицького механіко-технологічного коледжу,  яку представляли три учасники, котрі навчаються у групах різних спеціальностей: Юля Гуменецька,  студентка групи БО-31, капітан команди (спеціальність “Облік і оподаткування”), Марта  Кулик, студентка групи ДЗ-41 (спеціальність “Дизайн”), Андрій Кирчей, студент групи ПК-41 (спеціальність “Інженерія  програмного забезпечення”).

Тема бізнес – ідеї –“Старі технології у новому вимірі”  (приклад Дрогобицького солеварного заводу). Додамо, що Дрогобицький солеварний завод – це одне з небагатьох підприємств у Європі, на якому сіль виготовляють за тією ж технологією, що й тисячу років тому: шляхом виварювання природного розсолу.

Бізнес – ідея, яку команда розвинула у своєму StartUp – пректі  демонструє інноваційність та має потенціал комерціалізації, що дозволить залучити більше туристів у наше місто.

До участі у конкурсі було подано 87 проектів: наша команда була відібрана у другий тур, де зайняла 15 позицію. До міжнародного журі входили представники ділових кіл і бізнес – освіти з країн Східного партнерства та Європейського союзу. Робоча мова молодіжного                   конкурсу – англійська.

Міжнародний молодіжний конкурс бізнес – ідей і проектів проводився в межах реалізації проекту “Еразмус+”:  Вищі навчальні заклади для молодіжного підприємництва».

Діяльність студентського підприємництва підвищує рівень привабливості самого навчального закладу, робить його відкритішим  та доступнішим для нових ідей і методів навчання, а також сприяє покращенню навчанню в коледжі. У цьому випадку, між навчальними закладами виникає конкуренція, співпраця, обмін та синергія. У результаті таких взаємодій виникають нові ідеї та альтернативи серед усього вже винайденого, що виховує не лише бажання до експериментів, випробування нового підприємницького мислення, а й – соціальної відповідальності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *